جزوه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری

دانلود جزوه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری در قالب pdf که شامل دو جزوه که مربوط به قسمتهای مهم و کلیدی کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت می باشد و همچنین مهمترین سوالات این درس به قیمت ۷۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

دانلود کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری

جزوه اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری

همانطور که میدانید اصول و فلسفه تعلیم و تربیت یکی از درس های تربیتی مهم و ضروری متقاضیان حرفه معلمی است. در توصیه نامه بین المللی یونسکو، فلسفه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مواد درسی ضروری آنها لحاظ شده است. معلمان، کلیدی ترین عنصر یک نظام تعلیم و تربیت هستند. اهمیت و جایگاه و نقش معلم در تعلیم و تربیت تا آن جاست که برخی معتقدند “معلم کارایی و کفایت او، آیینه تمام نمای کفایت و کارایی هر نظام آموزش و پرورش است”.

قسمتی از جزوه :

اصول تعلیم و تربیت از نظر نگارنده

اصول تعلیم و تربیت از نظر نگارنده مفاهیم ، نظریه ها و قواعد نسبتا کلی است که در بیشتر موارد صادق است و باید راهنمای مربیان ، معلمان ، مدیران ، اولیا فرهنگ و والدین دانش آموزان در کلیه اعمال تربیتی است.

باید توجه داشت که تعلیم و تربیت غیر از روانشناسی است همانطور که جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی با تعلیم و تربیت فرق دارند. تعلیم و تربیت از رشته های مختلف روانشناسی مثل روانشناسی رشد روانشناسی یادگیری ، روانشناسی مربوط به دوران بچگی یا روانشناسی بلوغ استفاده می کنند.اصولی را که  روانشناسان بزرگ در این موارد پیدا می کنند مبنای کار و فعالیت تربیتی خود قرار می دهد.

مربی در دوره های مختلف با افراد گوناگون سر و کار دارد در هر دوره باید احتیاجات مربوط به آن دوره را در نظر گیرد و خصوصیات رشد افراد را در دوره ای معین مطالعه کند از این لحاظ مربی باید روانشناسان کمک گیرد.اما در هر دوره فرد در اجتماع زندگی می کند زندگی جمعی نیز به نحوی در افکار و اعمال افراد تاثیر دارد.

به عنوان هدیه جزوه کتاب فلسفه تعلیم و تربیت دکتر خسرو باقری به این محصول اضافه شد (۱۱۰ صفحه  برای کسانی که بدنبال مطالعه جامعتر درباره این درس هستند تا با آمادگی بیشتر در جلسه آزمون حاضر شوند).

جهت دانلود جزوه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 7,500 تومان

جزوه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها