پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی

کلمات جستجو شده برای پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی
مطالب ابر پروژه تاسیس کارخانه تولید کاشی پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی و .خلاصه طرح : در این طرح به بررسی احداث واحدپروژه پخت سوم كاشی از دیدگاه کارآفرینی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی پروژه برنامه نویسی و طراحی وب سایت – دانلود پروژه كارافريني پروژه برنامه نویسی و طراحی وب سایت – دانلود پروژه كارافريني – پروژه های ویژوال بیسیک , پروژه های کارآفرینی , پروژه های کد پروژه. موضوع پروژه کارآفرینی. توليدي كاشي (۱۲ صفحه)الکترونیک کارخانه مقاومت سازی (۲۷ صفحه).پروژه کارافرینی کارخانه کاشی پروژه کارآفرینی کارخانه کاشی حافظ کامل به همراه طرح توجیهی تولید کاشی کف برآورد هزینه لوازم کار کارکنان ملزومات اداری کارمندان+ لوازم قابل استفاده دانلود پروﮊه کارآفرینی کارخانه کاشی – فارس فایل دانلود طرح توجیهی کارخانه کاشی

پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی

پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی قابل ویرایش و پرینت گرفتن.این پروژه در ۴۶ صفحه تنظیم شده است.

پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی

مقدمه
پیشرفت های وسیع وسریعی که در کلیه زمینه های صنعتی رخ داده است ، مرهون دستیابی به مواد با کیفیت بالاتراست که در ساخت قطعات ماشین الات و تجهیزات صنعتی به کارمی روند . عموما اغلب مهندسین شاغل در واحد های صنعتی  به ویژه طراحی وساخت وتولید با مواد مهندسی سر کار دارند . آنها معمولا در انتخاب و کاربرد مواد در طراحی و ساخت و تولید اجزاء و بررسی و تحلیل شکست شرکت دارند . مو قعی که درطراحی و ساخت قطعه ای در مورد انتخاب مواد تصمیم گیری میشود باید به مسائل مهمی از قبیل : روش ساخت ، دقت ابعادی ،حفظ  و نگهداری شکل صحیح اولیه در حین کاربرد ، داشتن خواص مورد نظر و نگهداشتن آن خواص برای مدت معین تحت شرایط محیط کار ، امکان تعمیر و نگهداری آسان در هنگام کاربرد ، سازگاری ماده با دیگر اجزاء سیستم ، باز یابی آسان ماده مسائل مربوط به زیست محیطی ماده در ارتباط با ساخت و تولید , هزینه تولید و بالاخره در مواردی وزن و نوع سطح ظاهری آن توجه شود .
 از جمله کالاهایی که پس از انقلاب دچار کمیابی و نایابی گردید کاشی و سرامیک بود که به جهت نیاز مسکن های ساخته شده توسط ارگانهای خانه ساز به کالای فوق بسیار سخت تهیه میگردید و تعداد معدود کارخانه های موجود در کشور جواب گوی نیاز مصرف کننده نبود و همانند بسیاری از کالا ها بصورت حواله ایی و محدود توزیع میگردد و لذا دولت تصمیم به اعطای موافقت اصولی به درخواست کنندگان ساخت کارخانه های کاشی سازی گرفت و به سرعت کار ساخت کارخانجات و صنایع مادر در کشور آغاز و روبه گسترده گی و انبوه قرار گرفت . از جمله کارخانجات کاشی سازی و صنایع بهداشتی  شروع به توسعه و تجهیز قرار گرفت .
کلنگ احداث شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند نیز در سالهای  دهه اول انقلاب زده شد  تا  با شروع وآغاز تولید کاشی و سرامیک بتواند همپای دیگر صنایع مادر در ایران خود کفایی و عدم نیاز به صنایع کشورهای خارجی را برآورده نماید و در تولید وانبوه سازی منازل مسکونی سهیم باشد .و حتی بتواند در جهت صادرات این کالا تلاش نماید
با توجه به این که تولید این شرکت سرامیک بوده و رشته تحصیلی بنده برق می باشد ، سعی کرده ام بیشتر از مطالبی در گزارش کارم استفاده کنم که با رشته تحصیلی مرتبط باشد و بیشتر وقت خود را صرف آشنایی با دستگاه ها ، تابلوهای برق ، سیستم های پیشرفته و به روز و پرکاربرد به ویژه PLC ، نحوه کارشان و تعمیر و نگه داری آن ها ،کرده و بخش زیادی از گزارش کار خود را نیز به همین مسائل اختصاص داده ام .
 
فهرست مطالب
بخش اول
پیشینه شرکت کاشی الوند
معرفی محیط کارآموزی
مراحل کلی تهیه سرامیک
مرحله اول : تهیه خاک
مرحله دوم : پرس و خشک کن
مرحله سوم : تهیه لعاب
روتوکالر
آزمایشگاه
مرحله چهارم : کوره
سیستم برق و گاز کوره
مرحله پنجم : Sort  ، بازبینی و دسته بندی
مرحله ششم : کنترل کیفیت و انبار
بخش دوم
پست توزیع برق
سکسیونر
دیژنکتور
ترانسفورماتورها
سنسورها
آشنایی با قطعات
اینورتر
سروموتور
سخن آخر
عنوان در اینجا
متن در اینجا
تعداد صفحات نوع فایل قیمت
46 WORD 5,500 تومان

پروژه کارآفرینی درمورد کارخانه کاشی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها