پروژه ارزیابی روشهای تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری

همیار دانشجو
پروژه ارزیابی روشهای تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری پروژه اختصاصی سایت، چکیده: رایانش ابری شیوه جدیدی از ارائه خدمات را برای کاربران در سراسر دنیا فراهم اورده .مقاله بررسی مدیریت منابع در محاسبات ابری – سیویلیکا مقاله بررسی مدیریت منابع در محاسبات ابری, در دومین همایش ملی فناوری های نوین در محیط، تاثیربخشی هزینه واسط کاربری ساده مزایای مدیریت منابع درزیرساخت به بررسی مدل ها و روشهای تخصیص منابع در محاسبات ابری · ارزیابی دو روش مهندسی نرم مقاله استراتژی تخصیص منابع در محیط رایانش ابری با استراتژی تخصیص منابع در محیط رایانش ابری با الگوریتم چکاه و تکنیک های از مبدلهای فراصوت به روش تقسیم سطح عناصرو محاسبه حد زاویه ای تداخل غیر مخرب است.

پروژه ارزیابی روشهای تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری

تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری

پروژه ارزیابی روشهای تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری با فرمت ورد و قابل ویرایش و پرینت.این پروژه در ۴۵ صفحه تنظیم شده است.

چکیده:
رایانش ابری شیوه جدیدی از ارائه خدمات را برای کاربران در سراسر دنیا فراهم اورده است. هر درخواستی که از طرف کاربران به ارائه دهندگان خدمات فرستاده شود بخشی از منابع انها را به خود اختصاص می دهد. مسئله تخصیص منابع یک چالش بزرگ در محیط های ابری می باشد و رابطه مستقیم با میزان مصرف انرژی، سود فراهم کنندگان سرویس وهزینه کاربران دارد. از این رو کارهای زیادی در زمینه کاهش تعداد منابع فیزیکی مورد استفاده، با به کارگیری روشهای مجازی سازی وایجاد تعادل بار ویکپارچگی منابع فیزیکی انجام شده است. کلاینت های کلود باید خدمات خوب و قابل اطمینانی فراهم کند . هزینه خدمات و کیفیت آن بر اساس فرآیند تخصیص منابع در سرویس محاسبات ابری می باشد . ارائه کننده خدمات باید منابع را طوری اختصاص دهد تا سرویس خوبی به کلاینت ها ارائه شود.در رایانش ابری کاربران متعدد می توانند تعدادی از خدمات ابری را به طور همزمان درخواست کنند. از این رو، باید به دنبال تخصیص الگوریتم ها یی برای مدیریت انرژی کارآمد باشیم.
کلمات کلیدی:محاسبه ابر، ماشین های مجازی، تخصیص منابع دینامیکی، الگوریتم های تکاملی
مقدمه:
ایده اصلیcloud computing را می توان چنین بیان کرد:
ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری از طریق اینترنت، به کاربران و سازمانها در تمام سطوح. موسسه ملی استاندارد و فن آوری آمریکاNIST(cloud computing) را این گونه تعریف می کند: نمونه ای است برای داشتن دسترسی آسان و بنا به سفارش شبکه، به مجموعه ای از منابع محاسباتی پیکربندی پذیر (مثل شبکه ها، سرورها، فضای ذخیره سازی، سرویس ها و برنامه های کاربردی) که بتوان با کمترین کار و زحمت یا نیاز به دخالت فراهم کننده سرویس، به سرعت فراهم شده یا آزاد گردند. محاسبات ابری را می توان به عنوان یک الگوی جدید برای تامین خدمات پویایی رایانه ای که طبقه بندی شده اند، درنظرگرفت. این کار در مراکز داده و با بکارگیری(فناوری های یکپارچه سازی) ماشین مجازی(VM)صورت می گیرد.
محاسبات ابری، ارائه زیرساخت ها، پلت فرم و نرم افزار( برنامه ها) را به عنوان خدمات در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. زیرساخت به عنوان خدمات در اصطلاح(Iaas ) است.پلت فرم به عنوان مراجعه کننده زیرساخت خدمات(Paas ) و نرم افزار به عنوان خدمات (Saas )بود و کارهای مدرن مبتنی بر منابع و نیز کاربردهای علمی، تقاضای فزاینده ای برای کارایی بالای زیر ساخت های محاسباتی ایجاد می کند[۱].این به ایجاد مراکز داده محاسباتی با مقیاس بزرگ منجر می شود که مقادیر عظیمی از توان الکتریکی را مصرف می کنند.علی رغم بهبود ها در بازدهی انرژی سخت افزار، مصرف کلی انرژی به سبب افزایش نیاز به منابع محاسباتی به رشد خود ادامه می دهد. برای مثال، در سال ۲۰۰۶ هزینه مصرف انرژی توسط زیر ساخت های IT در امریکا تقریباً ۱٫۵% از کل مصرف الکتریکی را در سال ۲۰۰۶ مصرف کرده اند و این میزان در سال۲۰۱۱دوبرابر شده[۲]. لذا کاهش انرژی استفاده شده در نقطه ای از مصرف برای همه سطوح دیگر مفید است.شرکت های چند ملیتی مانند مایکروسافت ، IBM  ، گوگل و اوراکل سرویس های محاسبات ابری مختلف را برای کلاینت هایشان فراهم کردند . در حال حاضر محاسبات ابری ، یک حوزه تجاری است . بنابراین قیمت و کیفیت  سرویس از موارد مهم در این حوزه می باشد .
ارائه کننده محاسبات ابری ، منابع و نرم افزار را به کلاینت هایی در شرایط توافق سطح سرویس (SLA )تحویل می دهند SLA مقداری بین کاربر و ارائه کننده کلود است که شامل منابع مورد نیاز کاربران ، محدودیت زمان سرویس و هزینه سرویس می باشد . مزایای خیلی مهمی برای یک سرمایه گذار تجاری دارد . ارائه کننده سرویس کلود خواهان سود از سرویس محاسبات ابری می باشد  . کاربران نمی خواهند  پول زیادی بپردازند . کابران محاسبات ابری ، خدمات کیفیتی خوبی از ارائه کننده سرویس شان دریافت می کنند که هزینه خدمات براساس فرایند تخصیص منابع  در محیط سرویس خاص می باشد .
 
فهرست مطالب:
چکیده 
۱- مقدمه 
۲- تعریف مفاهیم اولیه 
۲-۱- تخصیص منابع 
۲-۲-  مجازی سازی 
۲-۳- تخصیص منابع با توجه به مصرف انرژی 
۲-۴- یکپارچگی 
۳- بررسی چند نمونه از کارهای مرتبط 
۴- خلاصه ای از برخی روشها ومدلهای مختلف تخصیص منابع 
۵- تخصیص منابع والگوریتم ها 
۵-۱-  توپولوژی تخصیص منابع اگاه (TARA)
۵-۲- استراتژی زمان بندی خطی برای تخصیص منابع 
۵-۳-  تخصیص منابع پویا برای پردازش داده های موازی 
۵-۴- الگوریتم GPSO 
۵-۵-تخصیص منابع با رویکرد چند هدفه پرندگان 
۵-۶- الگوریتم Max MaxUtil 
۶- مزایا ومحدودیت های تخصیص منابع 
۷- نتیجه گیری
منابع
تعداد صفحات نوع فایل قیمت
45 WORD 7,900 تومان

پروژه ارزیابی روشهای تخصیص منابع در محیط محاسبات ابری



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها