دانلود لغات کتاب امیر لزگی

دانلود لغات کتاب امیر لزگی در قالب pdf به صورت کامل با بهترین کیفیت (تایپ شده) شامل تمامی لغات ۱۲ مهارت لزگی و لغات بسیاری از متون سنوات گذشته به قیمت ۶۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

دانلود رایگان قسمتی از این فایل

لغات کتاب لزگی

دانلود لغات کتاب لزگی

چالش بزرگ زبان انگلیسی در کنکور کارشناسی ارشد

به عنوان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی باید از پس زبان انگلیسی کنکور بربیاید. زبان انگلیسی کنکور کارشناسی ارشد با کتاب‌های امیر لزگی گره خورده. شکی نیست که درصد بسیار زیادی از لغات مورد نیاز کنکور در این کتابها وجود دارد. برای رسیدن به درصد بالا در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی مهم‌ترین چالش پیش روی شما دانستن مجموعه وسیعی از لغات است. این لغات در گام اول باید جمع آوری شود، در قدم بعدی باید به صورت لیست شده به دنبال معنای آنها باشیم. گام بعدی آن است که کاربرد لغات در متن را بدانیم و از همه اینها که بگذریم واقعیت این است که یک لغت تنها یک معنی نخواهد داشت. دانستن همه معانی لغت دقیقا همان نکته‌ای است که داوطلبان با درصدهای درخشان را متمایز می‌کند. سوالات اغلب به معانی دوم و سوم لغات اشاره دارد و بسیاری از داوطلبان با وجود آنکه با لغت آشنایی دارند گزینه درست را تشخیص نخواهند داد.

راه رسیدن به رشته دلخواه در کنکور علوم پزشکی از درصد بالای زبان می‌گذرد

راه رسیدن به درصدهای مناسب زبان کنکور علوم پزشکی  نیاز به  دانش مناسب لغت دارد و برای رسیدن به دانش بالای لغت نیاز به زمان زیادی برای پیدا کردن لغات مورد نیاز برای کنکور، پیدا کردن همه لغت دارید تا زمان برای یادگیری و زمان برای مرور وجود داشته باشد.

حجم بالای مجموعه لغات لزگی کار را برای داوطلبان دشوار کرده

کتاب‌های امیر لزگی بدون شک برای تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد آشناست. تعداد بالایی از لغات برای رسیدن به آمادگی لازم برای کنکور باید حفظ شوند و همه داوطلبان می‌دانند که وقت بسیار زیادی باید بابت آن صرف کنند. ما پیشنهاد بهتری داریم.

پیشنهاد ما میانبری است برای یادگیری سریع تر لغات کتب لزگی

تمامی لغات ۱۲ مهارت لزگی از تمامی قسمت‌های کتاب از تک تک متون و متن سوالات و حتی جداول در یک مجموعه جمع‌آوری شده. با دقت دسته بندی شده و معانی آنها روبریشان نوشته شده. نه فقط یک معنی بلکه تمامی معانی موجود برای برای لغات پیدا شده. کاری که بدون شک شش ماه وقت شما را خواهد گرفت. با در اختیار داشتن این مجموعه بدون شک شش ماه از سایر داوطلبان پیش خواهید بود. لغات را با سرعت بالاتر می‌خوانید و می‌توانید بارها و بارها مرور کنید. برای یادگیری لغت باید چندین بار در طی زمان مرور انجام شود تا لغات در ذهن نقش ببندد. دیگر لازم نیست زمان زیادی را سرگردان بین دیکشنری‌های تخصصی به دنبال معانی باشید و در نهایت نیز زمان مرور را از دست ندهید. تجربه ما به شما کمک خواهید کرد تا راه را سریعتر طی کنید.

با مجموعه ترجمه لغات کتاب لزگی زمان مرور را از دست نخواهید داد

با در اختیار داشتن مجموعه لغات لزگی و ترجمه تمامی لغات و داشتن تمامی معانی آنها تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که با برنامه ریزی مناسب در طی زمان لغات را بخوانید، مرور کنید تا در ذهنتان جای بگیرد.

با صرف هزینه‌ای اندک به اهداف بزرگ برسید

برای خریداری این مجموعه هزینه زیادی صرف نخواهید کرد. شاید پول یک ساندویج را برای پیش افتادن چندین رتبه‌ای از سایر داوطلبان صرف کنید و قدم‌های بزرگی در زندگی بردارید. مجموعه‌هایی از لغات امیر لزگی وجود دارد که به صورت رایگان ارائه شده. لازم به یادآوری نیست که این مجموعه‌ها بسیار ناقص هستند و شاید کمتر از یم چهارم لغات را پوشش دهند و بعلاوه تنها یکی از معانی لغات را لحاظ کردند. با در اختیار داشتن مجموعه لغات لزگی برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی گام بزرگی بردارید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

جهت دانلود لغات کتاب امیر لزگی از لینک زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
360 PDF 6,900 تومان

دانلود لغات کتاب امیر لزگی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها