کتاب کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۵۰۰

کلمات جستجو شده در گوگل (کتاب کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۵۰۰)
دانلود کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۵۰۰ – همیار دانشجو دانلود کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۵۰۰٫ این روزها شکل یادگیری لغات زبان دوم کلی تغیر کرده و شیوه های جدید یادگیری الکترونیکی ، فلش کارتها، ابزار ارتباطی ..دانلود کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۲۰۰۰ – نسخه قابل چاپ زبان رمزی ۵۰۰ واژه کاپلان کدبندی و تصویرسازی کاپلان ۲۰۰۰ – آموزش رمزی زبان انگلیسی• آموزش استفاده از پشت زمینه ۵۰۴ لغت ضروری زبان کد بندی و تصویرسازی کاپلان ۵۰۰ – لغات زبان انگلیسی ۸لغات زبان انگلیسی قابل ذکر میباشد که جزوات تهیه شده شامل تلفظ ، مترادف ، کدبندی مربوطه و به صورت جدول بندی درامده اند و به راحتی قابل پرینت میباشند.

کتاب کدبندی کاپلان 500

این روزها شکل یادگیری لغات زبان دوم کلی تغیر کرده و شیوه های جدید یادگیری الکترونیکی ، فلش کارتها، ابزار ارتباطی جدید و … روش های آماده و متنوع تری را برای یادگیری علاقمندان فراهم نموده است این جزوه حاوی ۵۰۰ واژه معروف کاپلان به همراه مترادف و معانی فارسی واژه ها می باشد که برای دوستداران زبان و به ویژه علاقه مندان آزمون های مختلف زبان تهیه شده است.

چهار صفحه از این محصول را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار دادیم.

111-Download encode Kaplan 500

2222-Download encode Kaplan 500

3333-Download encode Kaplan 500

4444-Download encode Kaplan 500

—————————————————————————————————

مطالب مرتبط

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
61 PDF 3,500 تومان
اشتراک در
اطلاع از

3 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آراد
8 سال قبل

با سلام. در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۴ و ساعت ۱۷:۴۸ بعد از پرداخت ۳۵۰۰ تومان در صفحه پرداخت بانکی، به جای اینکه گزینه دانلود را کلیک کنم، حواسم نبود و بازگشت به صفحه اصلی را کلیک کردم. اگر نیاز باشد شماره تراکنش را از بانک بگیرم. لطفاً کمک کنید بتوانم… بیشتر بخوانید

اشتری
8 سال قبل

لطفا کتاب های اموزش انگلیسی در سایت قرار دهید کاپلان ۵۰۰ خیلی عالی بود